لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی چیست

عمل لابیاپلاستی (جراحی زیبایی لبه های تناسلی یا جراحی زیبایی واژن) عملی است که در سالهای اخیر خانمها از آن استقبال زیادی شده است.

اینکه آیا در نهایت انجام جراحی های زیبایی لازم است یا خیر، مساله ای است که فرد به فرد بررسی می شود.

در ایران این عمل از جمله جراحی های زیبایی که مختص زیبایی دستگاه تناسلی است نیز رواج یافته است.

در ابتدا می خواهیم یک آشنایی کلی با لابیاپلاستی داشته باشیم:

لابیاپلاستی چیست؟

اصطلاح لابیاپلاستی به روشی اطلاق می شود که طول لابیاهای کوچک (labia minora) را کاهش می دهد.

این عمل شایع ترین روش جوان سازی واژن می باشد و می تواند علائمی را که هنگام سایش و مالش ناحیه ی تناسلی در فعالیت های روزمره رخ میدهد را بهبود ببخشد.

این روش جراحی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود و اغلب در کمتر از یک ساعت به طول می انجامد.

این عمل همچنین جزو عمل های معروف زیبایی در زنان به حساب می آید.

بعضی از خانمها ممکن است از دوران نوجوانی از بزرگ بودن لابیاهای خود احساس شرم و خجالت داشته باشند و همچنین به این دلیل از پوشیدن برخی از لباس ها خودداری کنند.

در یک نگاه کلی عمل لابیاپلاستی به دلایل زیر انجام میشود.

دلایل انجام عمل لابیاپلاستی

1. داشتن ظاهر زیباتر در ناحیه تناسلی
  2. اصلاحی عدم تقارن لب های واژن (که یک مساله شایع و طبیعی می باشد)
  3. درد لبهای تناسلی بدلیل سایش به لباس زیر و دوچرخه سواری و …
  4. کاهش یافتن تحریک کلیتوریس ، بدلیل وجود حجم زیادی چین پوستی روی آن
  5. دلایلی بهداشتی عمل لابیاپلاستی
  6. مسایل بهداشتی

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا از قدرت بالایی برخوردار می باشد و می تواند بافت اضافی لابیا را در مدت زمان بسیار کوتاهی، از بین ببرد و عوارض ناشی از آن را رفع کند.

شاید با شنیدن اسم لیزر به این فکر کنید که بافت اضافی لابیا تحت تاثیر اشعه های تابانده شده از سوی لیزر، می سوزند و این امر باعث درد بسیار زیاد در ناحیه ی تناسلی می شود.

آیا در حقیقت اینگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت؛ جراح با اعمال بی حسی موضعی در محل مورد نظر شرایطی را فراهم می آورد تا فرد هیچگونه احساس ناراحتی و درد در حین جراحی نداشته باشد. بنابراین فرد هیچ احساس نامطلوبی در حین لابیاپلاستی با لیزر ندارد.

چکیده مطلب

طبق مطالب فوق الذکر لابیاپلاستی با لیزر می تواند انتظارات فرد را از جراحی مربوطه به نحو احسن برآورده سازد. نکته ی مهم در این مبحث؛ نوع لیزر مورد استفاده و تکنیک اجرایی توسط جراح لابیاپلاستی می باشد. زیرا تنها در این صورت است که روند جراحی طبق برنامه ریزی پیش می رود و نتایج مطلوبی از آن حاصل می گردد.

خدمات ما

+ 26 = 28